Stairway to heaven - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van Peter Boogert - WaarBenJij.nu Stairway to heaven - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van Peter Boogert - WaarBenJij.nu

Stairway to heaven

Door: Rob V.

Blijf op de hoogte en volg Peter

11 Maart 2014 | Argentinië, San Carlos de Bariloche

Stairway to heaven.

Na een enerverende maar vooral lange busreis in Bariloche aangekomen. Vanaf het busstation 2 taxi's genomen die met elkaar wedijverden wie het snelst de bestemming kon bereiken.het was een nipte overwinning voor de taxi waar Peter en ik in zaten deze chauffeur werd dan ook beloond met de titel " de Carlos Reuteman van de week " . Ik had via internet
een appartement geboekt aan een groot meer . Op de foto's zag het er spectaculair uit en de bijbehorende tekst ( 220 m2) klopte ook . Om er te komen was er echter een gevaarlijke afdaling in het donker , stairway to heaven maar dan omgekeerd .
Hoe mooi het was zagen we pas de volgende ochtend , wakker worden samen met Peter in een
masterbed met uitzicht op het meer , wat een panorama .
Na het ontbijt een afspraak gemaakt met een Osteopaat , Na mijn bezoek aan een kliniek in El Calafate waar ik een heuse injectie in de bilstreek had gekregen , had ik nog steeds forse last van nek , schouder en arm . Echt zo'n lekkere uitstralingspijn , die niet of nauwelijks met
allerlei soorten pijnstillers , van Ibuprofen, Dyclofenac , Tramadol ( Erik heeft een complete apotheek bij zich) tot aan alcoholische versnaperingen te bestrijden viel .
Het bezoek aan de Osteopaat was quite een experience , massage , wervels op zijn plek zetten
esoterische oliën en muziek leiden tot een bezoek van 5 kwartier en een rekening van 35 euro.
Waar kan je voor deze prijs terecht.
' s middags doorgebracht met het verkennen van Bariloche en de plaatselijke horeca. Gezien het Zwitserse karakter van deze plaats is er vooral erg veel chocolade . Gigantisch grote winkels
met een dito assortiment , echt iets voor zoetekauwen ( Willem ). Op weg naar het avondeten
kwamen terecht in een bijeenkomst van de plaatselijke motorclub , dat is weer eens wat anders
dan de Kreidlerclub Oost.
Gisteren een auto gehuurd en de omgeving verkend . ' S avonds wederom verkenning van de horeca waarbij we een aantal goede cafe's , ja ze bestaan wel in Argentinië , hebben gefrequenteerd . Daarna prima gegeten bij een Mexicaan. Vandaag de reis voortgezet eerst
het vliegtuig naar Cordoba , overstap van 4 uur waarin ik mooi dit bericht kan opstellen , en dan
door naar Mendoza . De aangename temperaturen en wijnen tegemoet.

Speciaal voor Fred Tax(i) , " Alle taxichauffeurs zijn hoerenlopers " , dit geld niet voor Argentinië
Geld trekken uit de muur is voor de heren van Gelderen en Boogert een aparte uitdaging na
de Gambio, Gambio experience in Buenos Aires .

Verstuurd vanaf mijn iPad
Rob Vreenegoor/ Runnersworld Haarlem
Info@runnersworldhaarlem.nl

• 11 Maart 2014 - 13:41

Ineke:

Nou, hiermee kan ik Namibie definitief vaarwel zeggen! Bedankt hoor, Rob :-)
    Veel plezier in Mendoza!
    Dag, Ineke

• 11 Maart 2014 - 22:53

Trudi:

Opnieuw een indrukwekkend verhaal. Sterkte met de gezondheid Rob. Goede reis verder.

• 12 Maart 2014 - 11:07

Bert:

Zachtjes aan begint zich een gevoelentje van trots van mij meester te maken; 4 van die jonge honden, zonder baasje losgelaten in het grote enge A en ze redden het ook nog. Sterker, ze hebben er schik an lijkt het wel ! Ga zo door jongens, als de verhalen al zo leuk zijn om te lezen dan moeten jullie het wel helemaal top hebben ! Veel groeten, Bert